KURSEVI IYENGAR YOGE - JESEN 2016

Intenzivan kurs Iyengar Yoge, od 01.10.-06.10.2016.
Šest dana klasičnog upoznavanja sa osnovama Iyengar Yoge sa maksimalnim
blagodetima.

Dan

Datum

Subota

01.10.2016.

Nedelja

02.10.2016.

Ponedeljak

03.10.2016.

Utorak

04.10.2016.

Sreda

05.10.2016.

Čertvrtak

06.10.2016.

Vreme   9:00 - 11:00 9:00 - 11:00   7:00 - 8:30 7:00 - 8:30  7:00 - 8:30 7:00 - 8:30
17:00-19:00 17:00-19:00 / / / 19:00 - 20:30

 

Vikend kurs Iyengar Yoge, od  08.-09.10.2016.
Tema: Kako i zašto nam je potrebno otvaranje grudnog koša?

Dan

datum

Subota

08.10.2016.

Nedelja

09.10.2016.

Vreme   9:00 - 11:30 9:00 - 11:30 
17:00 - 19:00 17:00 - 19:00

 

Vikend kurs Iyengar Yoge 15.10.-16.10.2016.
Tema: Kako razviti samostalno vežbanje u kućnim uslovima?

 

Dan

datum

Subota

15.10.2016.

Nedelja

16.10.2016.

Vreme   9:00 - 11:30 9:00 - 11:30 
17:00 - 19:00 17:00 - 19:00

Prijavljivanje i obezbeđivanje mesta na kursu obavite pisanjem na mail sa imenom,
prezimenom i brojem godina, (ukoliko postoji posebno stanje zdravlja, stalna
terapija - opisati) Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i davanjem 25 € (3000din) od
ukupne donacije Maji ili Dariji ponedeljkom i petkom od 18.30-19.00 h i 20.30-21.00
h, odnosno sredom od 17.30-18.00h i 19.30–20.00h u Iyengar Yoga sali, ulica
Kolubarska 19.
Telefon za dodatna pitanja je 0600 108 129.
*jednom položena donacija za kurseve nepovratna je bez obzira na okolnosti i broj
časova kojima prisustvujete.
Do početka prvog kursa redovni časovi će se održavati u jutarnjim terminima
ponedeljkom, sredom i petkom od 08:00-09:30, a u večernjim terminima
ponedeljkom i petkom od 19:00-20:30, odnosno sredom od 18:00-19:30.

 
Zahvaljujući revolucionarnim detaljnim uputstvima B.K.S. Iyengara i njegovoj temeljnoj interpretaciji drevnih tekstova o Yogi rekviziti su pomogli milionima da shvate da je "Yoga za svakoga".
Pravilnim korišćenjem rekvizita, a rekviziti mogu biti mnogi predmeti koji su deo naše svakodnevnice, omogućeno je: izvođenje asana koje se teško izvode bez podrške, dostizanje i održavanje pravilnog skeletno-muskulatornog poravnanja tokom vežbanja, duže zadržavanje i opuštanje u zahtevnijim asanama i time izvlačenje maksimalne koristi iz njih, proučavanje  i istraživanje asana na dubljem nivou, nesmetano vežbanje i poboljšanje stanja uprkos starosnoj dobi, bolesti, povredi ili hroničnom stanju.
Rekviziti pomažu da se asana izvede sa lakoćom. Učeniku je omogućeno da razume i savlada asanu brže  jer sa rekvizitima mozak ostaje pasivan i tako učimo budnost tela i uma.